Bergjemaar_Portfolio_goedkoopschoondak2-1280x800.jpg

Goedkoopschoondak.nl is recht voor zijn raap en wou in zijn logo ook duidelijk en verhalend laten zien wat zijn werk inhoudt en wat zijn USP’s zijn. Een combinatie van illustratief beeldmerk, een woordmerk dat alleen ook goed overeind blijft en een duidelijke pay-off is het resultaat. Schrobben maar!


Bergjemaar_Portfolio_FF3a-1280x800.jpg

Trimsalon FurryFriends was toe aan een nieuwe set logo’s, voor de trimsalon én voor de nieuwe trimbus, die in 2020 in gebruik genomen is. Hiermee kan eigenaar Maxime langs bij mensen om hun hond of kat van de juiste grooming te voorzien.

Het nieuwe logo is direct ingezet op de rijdende eyecatcher; de bus is één groot rijdend billboard geworden, tot grote trots van de eigenaar, plus de ontwerper! Naast logo’s, ontwierp ik een set iconen, visitekaartje, flyer, raambelettering voor de trimsalon en verschillende templates waarmee FurryFriends verschillende social media kan gaan vullen.


Bergjemaar_Portfolio_Vlietkinderen4a-1280x800.jpg

Van logo restyling, huisstijlontwerp en marketing uitingen. 10 jaar heb ik met veel plezier gewerkt voor deze kinderopvang in Voorburg & Leidschendam. Grote projecten waren onder andere het ontwerpen van een handzaam huisstijlhandboekje voor de medewerkers. Dit is een vouwboekje geworden, waarbinnen de belangrijkste richtlijnen kort en bondig worden uitgelegd. In de 10 jaar zijn er verschillende restylingen geweest, die ik heb mogen voorstellen en doorvoeren.

Een marketing item bij uitstek was het Vlietkinderen Magazine. Dit blad kregen potentiële klanten en ouders van nieuw aangemelde kindjes mee naar huis om kennis te kunnen maken met deze professionele kinderopvang.

In corona-tijd stond de kinderopvang onder hoge druk. Om de regels goed duidelijk te maken én om aan de kinderen ook wat duidelijkheid te geven in roerige tijden, werden er diverse posters ontwikkeld. De uitlegposter is ook uitgevoerd als kleurplaat.


BergJeMaar_Portfolio_Corporatedesign1-1280x800.jpg

Het logo, de eerste kennismaking met een bedrijf, voorzien van een pakkende naam en een uitgebalanceerd ontwerp dat goed werkt in verschillende uitingen, zowel on- als offline.
Ik ga de uitdaging graag aan en daarbij gooi ik mijn taalliefde graag in de strijd voor een catchy pay-off of bedrijfsnaam.
In opdracht van The Dare Company ontwikkelde ik talloze logo’s en bijpassende huisstijlen.

Klanten:
Us (Culemborg)
Squarewise (Amsterdam)
VC Invest (Brasschaat)
De Hardloopdames (Rotterdam)
Vastgoedhart (Rotterdam)
ALT/academy (Capelle aan den IJssel)
DOCFactory (Rijswijk)
R’dam Marines Experience (Rotterdam)
Crêpe & Co (Rotterdam)
Breath Rally (Capelle aan den IJssel)


Bergjemaar_Portfolio_HenkdeTank1-1280x800.jpg

Zoveel karakter in een auto, deze 2CV met de ietwat sarcastische naam Henk de Tank, verdiende zijn eigen logo, huisstijl, sticker, belettering en noem maar op. Voor een trip naar Frankrijk in 2016 is de stijl neergezet voor de facebookpagina en sindsdien komen er telkens weer uitingen bij. Henk leeft!

Interesse in die leuke Henk kaarten? Omdat je zelf in een eend rijdt of wel van retro houdt? Ga naar de webshop!


Bergjemaar_Portfolio_JeugdcommissieFeijenoord1-1280x800.jpg

Hockeyclub Feijenoord heeft verschillende feesten en familie toernooien waarvoor ik de designs mocht verzorgen.
Het jeugdfeest 2018 van Hockeyclub Feijenoord moest een knallende disco worden, met natuurlijk een bijpassend ontwerp voor poster en tickets.
Het resultaat is kleurrijk, flitsend en opvallend geworden, net als het feest trouwens!
Eindfeest 2019 was een party in tropische sferen en in 2020 stond het jeugdfeest in het teken van de rode loper; glitter en glamour!