Bergjemaar_Portfolio_OnrustStokers_01-1280x800.jpg

Distilleerderij Moonshine Rotterdam en De Groene Fee uit Poortugaal bundelen in 2020 hun krachten; samen beginnen zij in dit jaar de eerste distilleerderij op Zuid: De OnrustStokers.
Voor deze rasechte Rotterdammerts moest een stevig en stoer logo ontworpen worden. Ook de bedachte pay-off spreekt tot de verbeelding: Sterke verhalen en distillaten!


Bergjemaar_portfolio_Propola_12-1280x800.jpg

Propola is dé wijn-, bier- en delicatessenzaak van Katendrecht. Deze voormalige slijter biedt nu ook allerlei heerlijke hapjes voor bij de borrel. Een lekker gebraden kippetje? Ook daarvoor ga je tegenwoordig naar Propola.
BergJeMaar! maakte de huisstijl en verpakkingslijn en deed een kleine restyling voor het logo. Het patroon op de verpakkingsmaterialen geeft een knipoog naar Katendrecht: drank, tattoos en zeemanstaferelen. Deze stijl is verder doorgevoerd in flyer- en postermateriaal voor de jaarlijkse Bubbels&Bollen actie voor oudjaarsavond.


Bergjemaar_portfolio_happybee_03-1280x800.jpg

In samenwerking met De Onrust Stokers maakte Imkerij Happy Bee een honinglikorette. Gezoet met verse honing. Super leuk project, waar ik weer graag aan meewerkte! ⁠Het logo van de imkerij kreeg ook een update en de etikettenlijn wordt binnenkort doorgezet voor de verkoop van honing.


Bergjemaar_portfolio_Sportopzuid_03-1280x800.jpg

Hockeyclub Feijenoord en de Vopak WeConnect Foundation slaan de handen ineen: zij verzorgen hockeyclinics op scholen op Rotterdam Zuid. Geheel in de geest van hoe HC Feijenoord begon: met een kliko vol sticks in de Afrikaanderwijk. Kinderen de kans geven om te kunnen sporten.

Natuurlijk sponsor ik graag mijn cluppie én hun goede doel, met een logo en huisstijl.⁠


Bergjemaar_Portfolio_MorgenBeginnen_01-1280x800.jpg

Morgen Beginnen, een perfecte naam voor een personal trainer die mensen gaat motiveren tóch te sporten! En om het deze mensen dan zo makkelijk mogelijk te maken komt zij langs met tips en sportattributen voor PT aan huis of waar de klant dan ook het liefste sport.

Voor Morgen Beginnen ging ik aan het slag met het logo. Dit werd uiteindelijk een leeuwin (ook het sterrenbeeld van de eigenares), waarvan niet helemaal duidelijk is of ze gaapt of juist brult! Van slapen naar actie in de tent!

Naast logo kreeg de klant ook een stylesheet met daarop de gebruikte kleurnummers, logo-onderdelen en lettertypes: een huisstijl in een notendop.


Bergjemaar_Portfolio_HCF_Filmtoernooi_01-1280x800.jpg

Op HC Feijenoord is altijd wel een feest of toernooi te vieren.

Oktoberfest 2023 | Een jeugd- en seniorentoernooi met natuurlijk een feest in Oktoberfest-sferen: trek je lederhosen en dirndl maar uit te kast!

Trimhockey Toernooi Sjonnie & Anita | In. 2023 was HC Feijenoord weer de organiserende partij van het befaamde eindtoernooi.  Dit keer in het thema ‘Sjonnie & Anita’. Een ode aan de bakermat van de housescene, hakken, gabberen, panterprint en Rotterdam ligt natuurlijk ook aan de Maaskant(je).

Familietoernooi Tijdmachine | In 2023 gaan we terug in de tijd of juist Back to the future.

Trimhockey Toernooi Matroos en het Meisje | De hockeytrimcompetitie is niet alleen geweldig vanwege het recreatief sporten en gemixt wedstrijden spelen, maar ook zeker vanwege het vermaarde eindtoernooi ieder jaar. 2018 kwam Feijenoord als organisator uit de hoge hoed. Zoals het een club uit Rotterdam Zuid betaamd, moet daar wel een referentie naar onze Rotterdamse haventrots in terugkomen natuurlijk! Het thema Matroos en het Meisje is doorgevoerd in alle uitingen van het toernooi, waaronder posters, nieuwsbrief, facebookafbeeldingen, merchandise en de verdere styling en kleding van het thuisteam.

Familietoernooi Fruit van Zuid | Tropische sferen op het o zo di-verse Zuid. Het familie hockey toernooi van 2019 ging er fruitig aan toe.

Familietoernooi FijnOord – Keihard Zuid | De oeroude Hollandse campingtaferelen herleven, met dit toernooi à la Maaskantje. Wie heeft de foutste outfit?


Bergjemaar_Portfolio_JosinesCare1-1280x800.jpg

Natuurlijke tinten, beweging, verbinding, warmte en rust. Zomaar een aantal woorden aan input die ik kreeg van Josine om haar logo mee te gaan ontwikkelen. Josine’s Care richt zich op ondersteuning van cliënt, naasten en zorgmedewerkers in situaties van zorg en verlies. Het natuurlijke verloop van het leven wordt gesymboliseerd door de herfstbladeren, waarvan één blad langzaam naar herfsttinten overgaat.

Meer weten over Josine’s Care? Ga naar josinescare.nl


EltjosVintage_vierkant1-1280x1280.png

Eltjo’s Vintage opende in 2022 zijn deuren in Schiedam: een vintage winkel vol kleurrijke interieurstukken én veel fotografie items uit verschillende decennia. Voor zijn nieuwe shop had Eltjo een logo nodig om als belettering uit te voeren in zijn pand én op zijn rode besteleend. Dit voertuig kreeg daarnaast ook een prominente plek in het ontworpen logo.