Bergjemaar_portfolio_Sportopzuid_03-1280x800.jpg

Hockeyclub Feijenoord en de Vopak WeConnect Foundation slaan de handen ineen: zij verzorgen hockeyclinics op scholen op Rotterdam Zuid. Geheel in de geest van hoe HC Feijenoord begon: met een kliko vol sticks in de Afrikaanderwijk. Kinderen de kans geven om te kunnen sporten.

Natuurlijk sponsor ik graag mijn cluppie én hun goede doel, met een logo en huisstijl.⁠


Bergjemaar_Portfolio_moyu1-1280x800.jpg

Dit duurzame merk maakt notitieboekjes van steenpapier: een speciaal papier dat tot wel 500 keer herschrijfbaar is (mits je het met de juiste, bijgeleverde, pen beschrijft).
Mijn zomerse ontwerp ‘Beachy Fun!’ werd, samen met nog twee designs, uitgekozen en uitgevoerd als limited edition A5 notitieboekje.


Bergjemaar_portfolio_OlympifFruit_01-1280x800.jpg

Olympic Fruit is een internationale fruitpartner voor producten en consumenten. In hun al bestaande, kleurrijke, huisstijl mocht ik hen een aantal maanden bijstaan in het ontwerpen van advertenties, belettering, social media en allerlei andere interne en externe communicatie uitingen. Ook voor het familie-event ging ik aan de slag met signingmateriaal.



Voor de kantoren van Goudwisselkantoor mag ik DTP werk verrichten. Het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl worden geïmplementeerd in verschillende communicatieuitingen. Zo ontzorg ik de in-house designers met wat kleine ontwerpklussen. ⁠Van visitekaartjes tot advertenties, posters en iconen.


Bergjemaar_Portfolio_MorgenBeginnen_01-1280x800.jpg

Morgen Beginnen, een perfecte naam voor een personal trainer die mensen gaat motiveren tóch te sporten! En om het deze mensen dan zo makkelijk mogelijk te maken komt zij langs met tips en sportattributen voor PT aan huis of waar de klant dan ook het liefste sport.

Voor Morgen Beginnen ging ik aan het slag met het logo. Dit werd uiteindelijk een leeuwin (ook het sterrenbeeld van de eigenares), waarvan niet helemaal duidelijk is of ze gaapt of juist brult! Van slapen naar actie in de tent!

Naast logo kreeg de klant ook een stylesheet met daarop de gebruikte kleurnummers, logo-onderdelen en lettertypes: een huisstijl in een notendop.


Bergjemaar_Portfolio_RegiobeeldWaardenland01-1280x800.jpg

Samergo werkte samen met programmateam Waardenland aan het regiobeeld. Voor de teksten werd Marloes Drost Communicatie in de arm genomen en BergJeMaar! Design ging aan de slag met het ontwerp. Omdat er meerdere partijen samenwerkten aan dit regiobeeld, extraheerde ik een kleurenpalet uit de logo’s en stijlen van de samenwerkingspartners. Dit vormde de basis voor het ontwerp van de samenvatting. De tekst wordt verduidelijkt door grafieken, tabellen, infographics en illustraties voor een makkelijk leesbare publicatie.

Bekijk de gehele samenvatting hier