Naast toegepast ontwerp voor klanten, maak ik graag vrij werk in de vorm van ansichtkaarten, posters en andere grafische uitingen. Vaak gaan hierin illustratie, handlettering en design hand in hand.
Naast toegepast ontwerp voor klanten, maak ik graag vrij werk in de vorm van ansichtkaarten, posters en andere grafische uitingen. Vaak gaan hierin illustratie, handlettering en design hand in hand.
In samenwerking met De Onrust Stokers maakte Imkerij Happy Bee een honinglikorette. Gezoet met verse honing. Super leuk project, waar ik weer graag aan meewerkte! Het logo van de imkerij kreeg ook een update en de etikettenlijn wordt binnenkort doorgezet voor de verkoop van honing.
De Rotterdam Tours maakten zelf een logo, met een aantal iconen uit de stad Rotterdam, waar zij hun rondleidingen organiseren. Dit logo moest bedrukt worden op sweaters en shirts. Daar kon ik assisteren in het maken van een logo dat goed werkbaar is voor drukwerk, zoals textielbelettering.
Naast basic grafische ondersteuning help ik De Rotterdam Tours ook met het maken van plattegronden voor diverse rondleidingen en city tours.
In 2021 zijn Steunpunt KOEL en ZorgImpuls samen gegaan als Samergo.
Samergo verbindt, adviseert en begeleidt partijen in zorg en welzijn bij het verbeteren van de gezondheidszorg. Binnen hun gloednieuwe huisstijl mocht ik aan de slag voor het ontwerpen van verslagen, illustraties en infographics.
Sandstep Healthcare heeft verschillende zorgconcepten in hoogwaardige en innovatieve medisch-specialistische zorg onder zich. Voor Orthoparc, Spectrum Oogzorg, HandsonCare en Mansani vroegen zij BergJeMaar om diverse ontwerpen te maken voor deze verschillende zorgaanbieders, met elk hun eigen huisstijl.
Hockeyclub Feijenoord en de Vopak WeConnect Foundation slaan de handen ineen: zij verzorgen hockeyclinics op scholen op Rotterdam Zuid. Geheel in de geest van hoe HC Feijenoord begon: met een kliko vol sticks in de Afrikaanderwijk. Kinderen de kans geven om te kunnen sporten.
Natuurlijk sponsor ik graag mijn cluppie én hun goede doel, met een logo en huisstijl.
Dit duurzame merk maakt notitieboekjes van steenpapier: een speciaal papier dat tot wel 500 keer herschrijfbaar is (mits je het met de juiste, bijgeleverde, pen beschrijft).
Mijn zomerse ontwerp ‘Beachy Fun!’ werd, samen met nog twee designs, uitgekozen en uitgevoerd als limited edition A5 notitieboekje.
Voor de Amsterdamse Huisartsenalliantie, maakte BergJeMaar! het ontwerp voor het jaarplan van 2024. Samen met met Marloes Drost Communicatie kwamen we tot een combinatie van informatie, iconen voor de jaarthema’s en mooie stadse foto’s. Samen vormen deze een digitaal document dat makkelijk leesbaar en doorklikbaar is.
Olympic Fruit is een internationale fruitpartner voor producten en consumenten. In hun al bestaande, kleurrijke, huisstijl mocht ik hen een aantal maanden bijstaan in het ontwerpen van advertenties, belettering, social media en allerlei andere interne en externe communicatie uitingen. Ook voor het familie-event ging ik aan de slag met signingmateriaal.
Voor de kantoren van Goudwisselkantoor mag ik DTP werk verrichten. Het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl worden geïmplementeerd in verschillende communicatieuitingen. Zo ontzorg ik de in-house designers met wat kleine ontwerpklussen. Van visitekaartjes tot advertenties, posters en iconen.