Bergjemaar_portfolio_happybee_03-1280x800.jpg

In samenwerking met De Onrust Stokers maakte Imkerij Happy Bee een honinglikorette. Gezoet met verse honing. Super leuk project, waar ik weer graag aan meewerkte! ⁠Het logo van de imkerij kreeg ook een update en de etikettenlijn wordt binnenkort doorgezet voor de verkoop van honing.


Bergjemaar_Portfolio_DeRotterdamTours_01-1280x800.jpg

De Rotterdam Tours maakten zelf een logo, met een aantal iconen uit de stad Rotterdam, waar zij hun rondleidingen organiseren. Dit logo moest bedrukt worden op sweaters en shirts. Daar kon ik assisteren in het maken van een logo dat goed werkbaar is voor drukwerk, zoals textielbelettering.

Naast basic grafische ondersteuning help ik De Rotterdam Tours ook met het maken van plattegronden voor diverse rondleidingen en city tours.


Bergjemaar_Portfolio_Samergo_01-1280x800.jpg

In 2021 zijn Steunpunt KOEL en ZorgImpuls samen gegaan als Samergo.
Samergo verbindt, adviseert en begeleidt partijen in zorg en welzijn bij het verbeteren van de gezondheidszorg. Binnen hun gloednieuwe huisstijl mocht ik aan de slag voor het ontwerpen van verslagen, illustraties en infographics.


Bergjemaar_portfolio_Sportopzuid_03-1280x800.jpg

Hockeyclub Feijenoord en de Vopak WeConnect Foundation slaan de handen ineen: zij verzorgen hockeyclinics op scholen op Rotterdam Zuid. Geheel in de geest van hoe HC Feijenoord begon: met een kliko vol sticks in de Afrikaanderwijk. Kinderen de kans geven om te kunnen sporten.

Natuurlijk sponsor ik graag mijn cluppie én hun goede doel, met een logo en huisstijl.⁠


Bergjemaar_Portfolio_moyu1-1280x800.jpg

Dit duurzame merk maakt notitieboekjes van steenpapier: een speciaal papier dat tot wel 500 keer herschrijfbaar is (mits je het met de juiste, bijgeleverde, pen beschrijft).
Mijn zomerse ontwerp ‘Beachy Fun!’ werd, samen met nog twee designs, uitgekozen en uitgevoerd als limited edition A5 notitieboekje.


Bergjemaar_portfolio_OlympifFruit_01-1280x800.jpg

Olympic Fruit is een internationale fruitpartner voor producten en consumenten. In hun al bestaande, kleurrijke, huisstijl mocht ik hen een aantal maanden bijstaan in het ontwerpen van advertenties, belettering, social media en allerlei andere interne en externe communicatie uitingen. Ook voor het familie-event ging ik aan de slag met signingmateriaal.



Voor de kantoren van Goudwisselkantoor mag ik DTP werk verrichten. Het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl worden geïmplementeerd in verschillende communicatieuitingen. Zo ontzorg ik de in-house designers met wat kleine ontwerpklussen. ⁠Van visitekaartjes tot advertenties, posters en iconen.