Naar de Haaien is een blauwe kokosdrank met een spelelement. Een leuk spelletje voor met je maten in de kroeg. Daar moet natuurlijk een kleurrijk etiket voor gemaakt worden, uiteraard voorzien van een afschrikwekkende jaws. Proost!
Naar de Haaien is een blauwe kokosdrank met een spelelement. Een leuk spelletje voor met je maten in de kroeg. Daar moet natuurlijk een kleurrijk etiket voor gemaakt worden, uiteraard voorzien van een afschrikwekkende jaws. Proost!
Bluephase Consulting nam contact met mij op voor het ontwerp van logo en huisstijl en voor de styling van de website.
De huisstijl heeft een moderne en no-nonsense uitstraling gekregen, recht door zee en met heldere ingetogen kleuren.
Communicatie professional RoffaCommunicatie vroeg mij haar Instagram feed eens grondig onder de loep te nemen. Met een set aan visuals, regels, thema’s en kleuren kan zij nu zelf gemakkelijk, in stijl en snel haar Instagram posts invullen. Het uitgangspunt van deze visuals was het reeds bestaande logo.
De thema’s zijn elk voorzien van een eigen kleurstelling en icoon, waardoor deze ook later op de vernieuwde website herkenbaar en onderscheidend zijn.
Naast nieuwe media, heb ik ook aanpassingen gedaan aan digitaal brief- en volgpapier en templates voor presentatietools zoals PowerPoint en Keynote.
Jan-Philip van Mourik stelde zichzelf begin 2022 verkiesbaar voor de Rotterdamse wijkraad Noordereiland-Entrepot.
In samenwerking met Heftiger Merkbouwers maakten we een verkiezingsflyer. De illustratie van de kaart is gebaseerd op de Noordereiland ansichtkaart die ik eerder illustreerde. Deze is te koop via de BergJeMaar! webshop.
Voor WonderWijs Vandaag maakte ik het logodesign. Om mee te beginnen dacht ik ook mee met het ontwikkelen van een naam voor deze remedial teaching praktijk. Stoer, kleurrijk en strak waren de kernwoorden. Daarnaast moest het niet té kinderachtige worden zodat ook oudere leeftijdsgroepen aangesproken kunnen worden door de beeldtaal.
Ardaber assisteert organisaties bij inkooptrajecten & sourcing van goederen en diensten. BergJeMaar! assisteerde hen op haart beurt met een nieuwe website styling in hun bestaande Weebly platform. Naast een vernieuwde styling van de website met een nieuwe referentiepagina, deed ik ook de redactie van de teksten om er een sprekend geheel van te maken.
Voor Lions divisie Thuredriht uit Dordrecht maakte ik al eerder wijnetiketten en actieflyers. Voor de jaarwisseling 2021/2022 was een ontwerp voor een nieuwjaarskaart het gevraagde ontwerp.
De OnrustStokers hebben sinds 2021 hun eigen kerstlikeur. Lekker drankje met kaneel, kardemom, vanille en sinaasappel. BergJeMaar! maakte weer een humorvol, écht Rotterdams OnrustStokers ontwerp voor dit drankje. Een mooi kadootje voor in de zak van sinterklaas, voor onder de kerstboom, of als speciaal relatiegeschenk voor je klanten!
Naast restaurants, bedrijven-units en een supermarkt, bevat het Entrepotgebouw te Rotterdam ruim 100 woningen. Een unieke plek om te wonen. De vereniging van eigenaren vroeg mij een etiket te ontwerpen voor op een bestaande feestelijke fles, om weg te geven als welkomstgeschenk voor nieuwe bewoners.
De eerste echte Whisky van Rotterdam Zuid: L.o.Z.1188.
De samenwerking tussen De Onruststokers en Gall&Gall Laan op Zuid leverde deze mooie whisky op, plus dit mooie etiket met silhouet van ‘De Laan’. Een sober en modern, maar ook een stoer etiket. De prachtige productfotografie is gemaakt door Mark Brants.
Na het daverende succes van de Whisky vroegen Sandra en Hans de Onrust Stokers ook een L.o.Z.1188 Gin te maken. Passend in de etikettenlijn maakte ik ook hier een ontwerp voor.
Foto van Sandra en Hans: AD / Frank de Roo