Voor onze bruiloft ontwierp ik Save the date kaarten, uitnodigingen en verschillende illustraties voor drukwerk en digitaal gebruik. De kaarten werden uitgevoerd op berkenpapier.
Voor onze bruiloft ontwierp ik Save the date kaarten, uitnodigingen en verschillende illustraties voor drukwerk en digitaal gebruik. De kaarten werden uitgevoerd op berkenpapier.
Communicatie professional RoffaCommunicatie vroeg mij haar Instagram feed eens grondig onder de loep te nemen. Met een set aan visuals, regels, thema’s en kleuren kan zij nu zelf gemakkelijk, in stijl en snel haar Instagram posts invullen. Het uitgangspunt van deze visuals was het reeds bestaande logo.
De thema’s zijn elk voorzien van een eigen kleurstelling en icoon, waardoor deze ook later op de vernieuwde website herkenbaar en onderscheidend zijn.
Naast nieuwe media, heb ik ook aanpassingen gedaan aan digitaal brief- en volgpapier en templates voor presentatietools zoals PowerPoint en Keynote.
Howard Komproe bedacht Komproeven: een YouTube serie waarin hij verschillende echte en minder authentieke Surinaamse gerechten proeft. Zo ontstond ook de samenwerking met De Onrust Stokers, wiens Sopropo Gin hij ook testte voor zijn kanaal. Inmiddels hebben ze samen de nodige dranken bedacht en aan de man gebracht: Pepre Watra en Soete boi zijn hier lekkere voorbeelden van.
Voor socials maakte ik een illustratie van Howard zelf. De illustratie wordt op verschillende items gebruikt, bijvoorbeeld op stickers en voor social media.
Dokter Bosman verleent geestelijke dienstverlening aan kinderen en (jong) volwassenen. Binnen een bestaande huisstijl heb ik veel werk verricht voor deze dienstverlenende instantie in de vorm van divers marketingmateriaal.
Infographics worden bij Dokter Bosman veelvuldig gebruikt om informatie inzichtelijk te maken op het gebied van een ziektebeeld, als hulp bij verwijzing, en om informatie te verschaffen over bijvoorbeeld verzekeringsvergoedingen.
Marketinguitingen van Dokter Bosman bestaan vooral uit een grote range aan posters, flyers, folders en ansichtkaarten. Met de ansichtkaarten en de giveaway kalender voor verwijzers kreeg ik wat meer ruimte om de creativiteit de vrije loop te laten, waar veel folders wat scherper binnen de huisstijl moesten blijven.
Naar de Haaien is een blauwe kokosdrank met een spelelement. Een leuk spelletje voor met je maten in de kroeg. Daar moet natuurlijk een kleurrijk etiket voor gemaakt worden, uiteraard voorzien van een afschrikwekkende jaws. Proost!
Bluephase Consulting nam contact met mij op voor het ontwerp van logo en huisstijl en voor de styling van de website.
De huisstijl heeft een moderne en no-nonsense uitstraling gekregen, recht door zee en met heldere ingetogen kleuren.
Jan-Philip van Mourik stelde zichzelf begin 2022 verkiesbaar voor de Rotterdamse wijkraad Noordereiland-Entrepot.
In samenwerking met Heftiger Merkbouwers maakten we een verkiezingsflyer. De illustratie van de kaart is gebaseerd op de Noordereiland ansichtkaart die ik eerder illustreerde. Deze is te koop via de BergJeMaar! webshop.
Voor WonderWijs Vandaag maakte ik het logodesign. Om mee te beginnen dacht ik ook mee met het ontwikkelen van een naam voor deze remedial teaching praktijk. Stoer, kleurrijk en strak waren de kernwoorden. Daarnaast moest het niet té kinderachtige worden zodat ook oudere leeftijdsgroepen aangesproken kunnen worden door de beeldtaal.
Ardaber assisteert organisaties bij inkooptrajecten & sourcing van goederen en diensten. BergJeMaar! assisteerde hen op haart beurt met een nieuwe website styling in hun bestaande Weebly platform. Naast een vernieuwde styling van de website met een nieuwe referentiepagina, deed ik ook de redactie van de teksten om er een sprekend geheel van te maken.
Voor Lions divisie Thuredriht uit Dordrecht maakte ik al eerder wijnetiketten en actieflyers. Voor de jaarwisseling 2021/2022 was een ontwerp voor een nieuwjaarskaart het gevraagde ontwerp.